pátek 25. května 2012

Pozor na nesmyslné slevy v cestovním ruchu

Vážení čtenáři a příznivci relaxování, dnes se budeme zabývat slevovými portály a dopadu na cestovní ruch. Sami jsme vyzkoušeli slevovou akci na vlastní kůži a rozhodně tuto zkušenost nedoporučujeme. Ke klientům se slevou se v hotelu chovali naprosto jinak než k lidem bez slevy. Není divu, podle nejnovějších výzkumů jsou lidé se slevami naprosto neloajální. To je asi i jasný vzkaz pro majitele hotelů. Vždy existovali akční a zvýhodněné pobyty, ale ne v takovém extrému jak jsou k vidění nyní na internetu. Je normální, že hotel nebo lázně potřebují vybookovat volnou kapacitu na poslední chvíli, ale není zcela běžné, aby pobyt v luxusním hotelu stál pár korun. Již na to dojel a zkrachoval 1 pětihvězdičkový hotel v Krkonoších, o kterém se psalo na internetu a který hojně nabízel levné pobyty. Vybírejte jen kvalitní wellness hotely. Každý si přeci dokáže spočítat, že za cenu 2 tis. na osobu v luxusním hotelu nemůže pokrýt ani základní náklady, které hotel má. Mezi hotel, který upřednostňuje kvalitu před slevami je Augustiniánský Dům v Luhačovicích. Zde můžete čekat služby na úrovni s odpovídající cenou. Tento hotel patří ke špičce v Luhačovicích a rozhodně nebudete zklamáni.

Žádné komentáře:

Okomentovat